
Mossos d’Esquadra
Agentes de Mossos de la Región Policial Metropolitana Norte, junto con agentes del Área de Seguridad del Transporte Metropolitano (ASTMET) de la División de Transporte han puesto en marcha un dispositivo policial conjunto encaminado a actuar sobre los ladrones multirreincidentes que actúan en la línea R1 a su paso por la comarca del Maresme.









El Consell Comarcal de la Selva ha posat en marxa una campanya de reciclatge de l’oli a diversos municipis selvatans. El lema de la campanya comarcal és “Recicla l’oli amb el reciclolidor de la Selva” i està previst que es dugui a terme durant tot el mes de maig.


