Petits incidents a Blanes a conseqüència de la tromba de pluja caiguda aquesta matinada

La gran quantitat de pluja que ha caigut sobre Blanes aquesta matinada, 112 litres per metre quadrat, ha provocat les habituals afectacions que suposa un gran volum d’aigua acumulada en un reduït espai de temps. La forta tempesta ha començat a caure a quarts de 3 de la matinada, arribant a la seva màxima intensitat pels volts de les 5 del matí.

Continua llegint

La policía de Blanes desalojó un local que ejercía actividad de discoteca y que incumplía las medidas contra el Covid-19

Ayuntamiento de Blanes

La Policía Local de Blanes ha levantado un acta de sanción por incumplir las medidas de contención Covid a un local del municipio que estaba ejerciendo la actividad de discoteca. En el momento de la inspección, los agentes contabilizaron un total de 34 personas que estaban en ese momento dentro del local bailando al son de la música y consumiendo bebidas, observando igualmente que tan sólo una de estas personas llevaba puesta la mascarilla.

Continua llegint

L’Ajuntament de Blanes retira de l’espai públic un vestigi del Palau Vescomtal del segle XIV

Ha patit un acte vandàlic

Ajuntament de Blanes

Aquests dies l’Ajuntament de Blanes ha muntat l’operatiu necessari per poder retirar la clau de volta del seu lloc original, on feia temps que estava dipositada. L’objectiu és protegir-la i custodiar-la perquè estigui en lloc segur perquè sigui netejada i restaurada.

Continua llegint

Sancionan en Blanes a un hombre por bañarse en la playa con bandera roja y desobedecer a Protección Civil

Protección Civil de Blanes ha izado hoy la bandera roja en todas las zonas de baño del municipio debido al estado de la mar, muy alterada desde este pasado jueves. La bandera roja, según la normativa de señalización del código internacional, indica que está prohibido el baño. La prohibición se ha retirado esta tarde.

Continua llegint

En agosto las subastas de pescado y marisco en la lonja de Blanes superaron los 1,14 millones de euros

Lonja de Blanes / Blanesaldia.com

La Confraria de Pescadors de Blanes subastó durante el pasado mes de agosto 187.505 kilogramos de pescado y marisco por un valor total de 1.148.222 euros, la mayor cifra en lo que llevamos de año. Las capturas más cotizadas fueron la gamba rosada, el boquerón y la sardina, que alcanzaron en conjunto un valor de 618.108 euros, el 53,8% del total de las subastas.

Continua llegint

Celebració a Blanes de la 22a Trobada Gegantera

La Plaça dels Dies Feiners va ser ahir dissabte l’escenari que va allotjar la 22a Trobada Gegantera de Blanes, en aquest cas en edició COVID. Això va voler dir que, enlloc de protagonitzar primer una plantada de gegants al Passeig de Mar seguida per una cercavila pels carrers més cèntrics del nucli històric, l’esdeveniment va quedar centrat en un Ball de Gegants que va fer vibrar tothom amb la Fal·lera Gegantera que caracteritza Blanes.

Continua llegint

El pleno de Blanes aprueba ceder a Incasol un solar cercano al CAP-2 para edificar 80 viviendas de alquiler

En la imagen, el solar que se cederá a Incasol / Ayuntamiento de Blanes

El Ayuntamiento de Blanes aprobó ayer en el pleno del mes de agosto el texto del convenio que se firmanrá próximamente con el Institut Català del Sol (Incasol) mediante el cual le cederá un solar de 2.000 metros cuadrados para que construya 80 viviendas en régimen de alquiler asequible, así como plazas de aparcamiento. 

Continua llegint

La 7a Cantada d’Havaneres posa punt i final a la Festa Major Petita de Blanes 2021

Blanes va posar punt i final ahir a la nit a la Festa Major Petita 2021 de la mateixa manera en què, curiosament, l’encetava ara fa un any: amb la Cantada d’Havaneres, que enguany ha arribat ja a la seva setena edició consecutiva. L’escenari de la Plaça dels Països Catalans es va omplir d’aires marineres durant gairebé dues hores i mitja, el temps que va durar el concert.

Continua llegint

La pista deportiva del barrio Mas Florit de Blanes se cubrirá parcialmente el próximo año

Pista deportiva de Mas Florit / Ayuntamiento de Blanes

Ayer tarde se presentó en la sala de plenos del Ayuntamiento de Blanes el antreproyecto para cubrir parcialmente la pista deportiva del barrio de Mas Florit, actuación que tiene consignados 330.000 euros en el presupuesto de este año, aunque la inversión no se hará este año.

Continua llegint

Recullen en una platja de Blanes un miler de burilles i altres residus

L’Ajuntament de Blanes, a través dels departaments de Residus i Neteja i Medi Ambient, ha organitzat aquest dijous una ‘Jornada de Neteja de Platges’. La iniciativa ha estat possible gràcies al suport de personal de l’empresa de neteja i recollida de residus Nora, a més a més d’un grup de voluntaris, que han actuat seguint les mesures de seguretat de control sanitari.

Continua llegint

Jornada de vacunación sin cita previa en Blanes el próximo viernes

Local Social de Mas Enlaire

El Equipo de Asistencia Primaria (AEP) que se encarga realizar las vacunaciones en Blanes contra la Covid-19 ha preparado para el próximo viernes una Jornada de vacunación sin cita. Se hará en el Local Social de Mas Enlaire, en la plaza 11 de Septiembre, -donde se están haciendo de manera ordinaria desde hace meses- y el horario será desde las 3 de la tarde hasta las 7 de la tarde.

Continua llegint