Aquest cap de setamana s’ha celebrat a Vilobí d’Onyar la primera Fira de la Llet. Des del dissabte al matí i fins aquest diumenge a la tarda s’han realitzat més d’una cinquantena d’activitats que han tingut com a gran protagonista la llet i el món ramader. La inauguració va anar a càrrec del director dels Serveis Territorials d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural a la Selva, Jordi Aurich i del regidor de Promoció Econòmica, Joan Viñolas.


Demà diumenge es farà a Palafolls la 2a Trobada de Motos Antigues a la zona de la Plaça del Poppi. Així es podran veure models antics de marques tan conegudes com Bultaco, Montesa o Vespa. Motos que amb el temps han passat a ser clàssics de la carretera.
Avui dssabte a les 19h a la sala de plens de l’Ajuntament de Blanes, l’Oriol Junqueras, President d’Esquerra Republicana de Catalunya i Candidat a la Presidència de la Generalitat de Catalunya, participarà a l’acte-conferència «Cap a la República Catalana – L’Esquerra d’un nou país».

