La Cellera de Ter (Selva) acollirà els dies 2 i 3 de juliol la segona edició del Festival d’Art Digital i Electrònica (FADE). Hi haurà molta música electrònica, però també s’hi programen xerrades, tallers, demostracions i s’hi projecten pel·lícules. Totes les activitats són gratuïtes.
Les activitats del FADE es repartiran entre el teatre, la placeta dels gronxadors, la pista del Centre, darrera l’església i el polígon industrial. El Festival va dirigit a tothom qui tingui ganes de passar-s’ho bé i a tothom qui senti un xic de curiositat per veure i escoltar el que s’està fent actualment, a nivell artístic, gràcies als ordinadors i les noves tecnologies. En l’edició d’aquest any hi haurà més de 20 actuacions. Aquest és el programa del FADE 2010:

La Junta Arbitral de Consum de Catalunya (JACC) ha celebrat avui a Santa Coloma de Farners, on està ubicada a l’oficina de Consum del Consell Comarcal (OCIC) de La Selva, les primeres vistes arbitrals en matèria de consum.
La consellera de Treball, Mar Serna, va lliurar el divendres 25 de juny els diplomes de formació en processament de llet a les 13 persones (10 homes i 3 dones) que han acabat un curs de formació de l’empresa Vidreres Llet ATO subvencionat pel Departament de Treball, mitjançant el Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), i que els permetrà ser contractades per aquesta companyia.
Aquest cap de setmana s’ha inaugurat a Lloret de Mar un nou centre cívic al barri del Rieral. Amb aquest equipament ja són sis els centres cívics que hi ha a la població. Aquesta xarxa de centres cívics forma part del projecte de dinamització territorial que porta a terme la secció de Participació Ciutadana de l’Ajuntament.
L’Ajuntament de Lloret de Mar inverteix prop d’1,5 milions d’euros per deixar a punt i mantenir les platges del municipi. En concret, la inversió es detalla en:
Aquest proper cap de setmana s’inicien les visites teatralitzades al Museu del Mar i als Jardins de Santa Clotilde, i s’allargaran fins a mitjans de setembre. Concretament, avui divendres 18 de juny a les 21 hores donarà inici la del Museu del Mar; i diumenge 20 de juny a les 19 hores la dels jardins de Santa Clotilde. En aquestes visites es fa servir un llenguatge proper, allunyat de tecnicismes, i són molt dinàmiques.
El proper dijous 1 de juliol, el Gran Casino Costa Brava de Lloret de Mar obrirà les seves portes al públic per presentar el primer Casino Premium de Catalunya pensat, dissenyat i construït per a la seva funció, pel que s’espera que hi passin unes 2.000 persones durant la primera setmana de funcionament.
Ahir als Jardins de Santa Clotilde, es va presentar el primer llibre que publica l’Ajuntament sobre aquests jardins dissenyats per Nicolau M. Rubió i Tudurí, uns dels màxims exponents del paisatgisme català del segle XX.