L’antiga masia de Can Saragossa, situada a la part alta del parc de Can Saragossa, ha obert portes avui completament restaurada. L’acte ha comptat amb la presència de Ferran Mascarrell, conseller de Cultura, Xavier Crespo, alcalde de Lloret, autoritats municipals i nombroses persones de la vila i entorn que s’han acostat per conèixer aquest nou equipament cultural.
Aquest edifici, de més de 700 m2 , és un dels masos més antics de la vila. En el s. XIX s’hi van realitzar nombroses reformes seguint el corrent neogòtic de l’arquitectura modernista i es va convertir en un lloc d’estiueig de luxe fins a la seva reforma com a hotel l’any 1954.

§
El Jurat del Premi Nacional Agustí Borgunyó, convocat per l’entitat «
Durant aquests dies, els operaris dels Serveis Municipals de l’Ajuntament de Pineda de Mar estan construint una rotonda al costat de la plaça de l’Estació. La rotonda, que abans estava senyalitzada amb unes línies pintades al terra i uns pivots provisionals, es substituirà per una nova construcció d’obra. El termini de finalització de les obres es preveu que sigui de dues setmanes.
L’alcaldessa de Malgrat de Mar, Conxita Campoy, ha lliurat els diplomes del curs de millora de la qualitat en el servei a la fleca i a la pastisseria, en el qual han participat 10 persones immigrades procedents de països diversos i d’edats diferents, en situació d’atur. Aquest curs els ha permès aprendre català i treballar fent atenció al públic en pastisseries i fleques.
La reforma de la calle Vilar de Blanes ha entrado esta semana en la última fase, precisamente la que permite ver como quedará este vial de la ciudad. Las comenzaron el pasado mes de septiembre y esta semana ya se ha empezado a colocar las baldosas que permitirán configurar la calle como de uso peatonal.
El Govern de la Generalitat va nomenar ahir Ivan Tibau i Ragolta, de 37 anys, nou secretari general de l’Esport. Tibau es regidor d’Esport i Via Pública a l’Ajuntament de Lloret de Mar, càrrec que deixarà els propers dies. Tibau substituirà Anna Pruna al capdavant d’un departament, que per primera vegada tindrà un exesportista com a màxim responsable.