Agost ha estat un mes excel·lent per la Confraria de Pescadors de Blanes ja que en conjunt va subhastar poc més de 261 tones de peix i marisc que es va valorar en 1.443.576 euros.
El seitó va liderar les captures i les consegüents vendes, doncs es van subhastar gairebé 130 tones per valor de poc més 556.000 euros. Aquestes van ser les espècies que van aconseguir un major volum de negoci:
Espècie Quilos Euros
Seitó 129.989 556.668
M-Gamba 6.155 235.629

El tret de sortida de la Festa Major tindrà lloc demà divendres 3 de setembre amb el pregó a càrrec de l’Agrupació Sardanista Bella Dansa, que donarà pas a quatre dies de Festa Major en la que es trobaran activitats per a tots els gustos i edats com són havaneres, proves infantils d’habilitat amb bicicleta, espectacles infantils, trobada gegantera, ball de Festa Major, concerts a la zona de barraques, sardanes, un cerca-tasques o els tradicions correbous. Aquest any, una de les novetats de la Festa Major de Vidreres la trobem en la primera edició del karaoke popular. podeu descarregar el programa de la Festa Major
El passat divendres dia 27 d’agost es va clausurar a Santa Coloma de Farners el casal lingüístic que s’havia dut a terme durant els dos mesos d’estiu a l’escola Castell de Farners.
Des de UGT Comarques Gironines, denunciem el dèficit de personal contractat en temporada d’estiu a la nostra demarcació, en relació al nombre de pernoctacions estiuenques, el que suposa una sobrecarrega per aquests treballadors/es, el que representa un perill en descens de la qualitat del servei, al mateix temps que un descens en la qualitat d’ocupació dels treballadors i treballadores i en la seva vida de conciliació personal i familiar.
El ple de l’Ajuntament d’Arbúcies va adjudicar el passat 18 d’agost a l’empresa Art i Construcció les obres de consolidació estructural i adequació de l’edifici de Can Delfí (plantes 1, 2 i golfes) per a complex d’equipaments i serveis empresarials per a la innovació i el desenvolupament industrial d’Arbúcies. L’import de les obres ascendeix a 878.244 euros.
El Govern ha aprovat avui la creació de l’Observatori de l’alimentació i l’agricultura ecològiques de Catalunya, que té funcions estrictament tècniques en els àmbits de la informació, l’estudi, la consulta i l’assessorament en matèria d’alimentació i d’agricultura ecològiques. L’Observatori està adscrit a la Direcció General de Planificació i Relacions Agràries del Departament d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural. Les funcions de l’Observatori són:
El Ayuntamiento y la ONCE financiarán dos actuaciones que mejorarán la accesibilidad en el barrio de La Plantera. En concreto, se reformarán los cruces entre la Avenida de Catalunya y las calles Josep Carner y Federico García Lorca.
Durant aquest dies dels mes d’agost CCOO de Girona està portant a terme una sèrie d’accions arreu de les comarques per informar a la ciutadania en general sobre els motius de la vaga general que CCOO i UGT han convocat pel proper 29 de setembre. A partir de l’1 de setembre el sindicat incrementarà la seva presència en els centres de treball amb la convocatòria de nombroses assemblees informatives a les empreses.
La Peña Madridista de Blanes estenó ayer su nuevo local, que está situado en los bajos de la finca situada en el número 6 de la calle Guilleries, en el barrio Els Pavos.