Resposta d’ICV-EUiA de Blanes a un comunicat d’ERC

Joan Salmerón

El grup municipal d’ICV-EUiA Blanes ha volgut contestar el comunicat emès ahir per l’executiva d’ERC de Blanes, en relació a unes declaracions del seu portaveu, Joan Salmerón, als mitjans de comunicació.

«Creiem que la resposta d’ERC és desproporcionada pel que van ser les declaracions, totalment respectuoses, del nostre portaveu», han declarat fonts de la coalició blanenca.

«És cert que no hi ha hagut contactes amb ells per a formar govern, però sorprèn que molesti tant a ERC que diguem que tenim la impressió que es sumarien a un hipotètic govern d’esquerres. Deu ser que aquesta impressió és equivocada i s’hi troben més còmodes en un govern amb la dreta de CDC. En cap cas vam assegurar que s’hi sumarien, com diuen en el seu comunicat, perquè com va dir clarament en Joan Salmerón aquesta decisió correspon als òrgans que consideri oportuns ERC, no pas a nosaltres».

Des d’ICV-EUiA es remarca que «de l’únic que ens poden acusar, si ens poden acusar d’alguna cosa, és de pressuposar que un partit d’esquerres podria sumar-se a un govern d’esquerres. En tot cas, està clar que no tornarem a cometre aquesta errada. Nosaltres no volem pressionar ni manipular cap decisió sobirana de ningú. Qui vulgui governar amb la dreta, té tot el dret a fer-ho i ho respectem. Nosaltres no ho farem pas, això està clar».

L’equip de comunicació d’ICV-EUiA Blanes ha pujat al seu canal de Youtube les declaracions exactes que va fer en Joan Salmerón. Aquest el vídeo: