Seguidament ha intervingut Toni Strubell, que ha destacat la frescor que aporta la llista de SI a Blanes, ja que suposa l’entrada de cares noves amb ganes i entusiasme per tirar l’Ajuntament de Blanes endavant, en uns moments complicats com els que tenim de forta crisi econòmica i d’expoli fiscal.
Per cloure l’acte ha intervingut el candidat a l’alcaldia Josep Subirós, que amb un excel·lent discurs i amb el seu entusiasme ha fet veure als assistents les ganes de treballar incondicionalment per Blanes. Subirós ha comparat l’economia de l’Ajuntament a un vaixell amb entrades d’aigua, dient que primer «cal treballar per tapar els forats grossos i després ja procurarem fer el possible per arribar a port».
En el mateix sentit ha dit que SI el que no farà serà prometre coses que no es poden fer, com acostumen a fer tots els partits, sinó que el que farà és «mirar el que podem fer», sobretot, fent treballar al personal de l’Ajuntament amb motivació perquè un bon ambient de treball assegura sempre un millor resultat.
Pel que fa a després de les eleccions, Subirós ha dit que la intenció del partit és la de fer oposició, i que SI no donarà suport per a investir l’alcalde a cap partit que tingui arrels a Madrid. Subirós ha inclòs en el seu discurs punts del programa electoral com, fer sostenible la Ciutat Esportiva, el cobriment de la riera o, promoure Blanes a nivell turístic com a motor bàsic pel resorgiment de l’economia local i per combatre l’atur.
En acabar l’acte s’ha ofert cava i un petit piscolabis als assistents.
Edició: José Fernández – Fotos: SI