Comunicat de l’Associació Banda i Cobla del Col·legi Santa Maria de Blanes

Us comuniquem que el proper dia 1 de Maig, l’Associació Banda i Cobla del Col·legi Santa Maria de Blanes, te previst celebrar el dia de la Mare. Amb aquesta festa la nostra associació vol retre homenatge a l’esforç de les famílies, en portar i encoratjar als seus fills en l’aprenentatge de la música. Aquest any la mare homenatjada serà la Sra. Eva Gordón (mare d’en Bernat Maynou) i el pare el Sr. Eloi Gràcia (pare d’en Ferran Gràcia). Aquests són els actes programats:

09h: Trobada a l’Escola de Música des d’on ens dirigirem al domicili dels pares homenatjats (barri dels Pavos). A continuació, s’oferirà un petit esmorzar per tots els músics i familiars. En acabar, tornada fins a la capella del Col·legi.

2/4 de 12h: Missa a la capella de Col·legi Santa Maria.

2/4 de 1h: Cercavila des de la capella del Col·legi fins a la plaça d’Espanya on la Banda i la cobla ens interpretaran un petit repertori.

15h: Dinar de germanor al Parc Duaka Aventures (Pineda de Mar). Aquest és el primer any que anem a aquest parc. Amb aquesta sortida volem crear un ambient distès que propici unes bones relacions personals, treball en equip, confiança i sobretot DIVERSIÓ i CONTACTE AMB LA NATURA.

Foto: JFG