Comunicat de premsa de Solidaritat Catalana per la Independència de Blanes

En referència a la notícia de la candidatura d’ERC a Blanes on hi participa, segons s’ha publicat a diversos mitjans locals, un adherit de Solidaritat Catalana per la Independència (SI), aquest partit vol informar que Josep M. Calabuig no és adherit de SI en no estar permesa la militància ni la participació en candidatures que s’enfrontin electoralment a SI. Per tant, no es presenta en nom de SI i no està autoritzat a utilitzar les nostres sigles per als seus interessos personals en cap cas.

Aclarint qualsevos mal entès, demanem als mitjans de comunicació que, a partir d’ara rectifiquin les notícies en què vinculen la nostra formació a la candidatura d’ERC.

Josep M. Calabuig ha estat els darrers mesos participant en actes de diverses formacions independentistes intentant trobar el seu lloc en alguna d’elles: passant per Estat Català, Reagrupament, SI i ara ERC. Cal dir que les seves aspiracions personals no encaixaven amb l’esperit democràtic i d’elecció pel sistema de primàries de tots els càrrecs de partit i també de la confecció de llistes electorals que des de SI apostem fermament com un exercici de transparència i regeneració democràtica imprescidible davant del col.lapse de les maquinàries dels partits tradicionals del nostre pais.

Des de SI sempre hem cregut que qui no és capaç d’obtenir el suport dels companys adherits no està capacitat per aconseguir el suport dels ciutadans.

Solidaritat Catalana per la Independència de Blanes properament presentarà en un acte públic la seva llista per les properes eleccions municipals del 22 de maig, comptant amb la presència Toni Strubell, president del partit i diputat al Parlament de Catalunya.