Ofegament mortal d’un home de 72 anys en una platja de Malgrat de Mar

Un home de 72 anys i nacionalitat espanyola va morir ahir al migdia mentre es banyava a la platja de l’Astillero de Malgrat de Mar.

L’avís es va rebre a les 12.11 hores, indicant que hi havia un home que l’havien tret fora de l’aigua inconscient i li estaven practicant les maniobres de reanimació.

Estem a WHASTAPP. Clica en aquest enllaç per seguir-nos i activa les notificacions 

El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha mobilitzat dues unitats terrestres i l’helicòpter medicalitzat, que han atès a l’home seguint les maniobres tot i que finalment ha mort.

Fins al lloc també s’ha mobilitzat Salvament Marítim i el cos de Mossos d’Esquadra, amb 5 patrulles, que s’encarreguen de les diligències.

A la platja on hi ha hagut l’ofegament hi havia servei de vigilància i onejava la bandera verda.

La d’avui és la tercera víctima mortal a les platges catalanes des que diumenge, 15 de juny, va començar oficialment la campanya d’estiu.